tirsdag 3. november 2009

Cokkie A. alongen...


For en stund siden meldte jeg meg på en strikke along på hobbyboden. Vi skulle strikke alle sokkene i den nye boka Sock Innovation av Cookie A. Jeg elsker denne boka og har tidligere strikket flere av hennes sokkemønster. Du kan se mange av hennes designs her.



Poenget var at vi skulle starte på første side og strikke til siste side. Et par i måneden ca. Jeg jobber enda med Eunice som er par nr.2. i boka, men det skal sies at jeg allerede har startet på par nr.3. og er ferdig med en av sokkene allerede. Planen fram over er å strikke et par i måneden som tidligere avtalt. Desverre vil jeg nok gå over målstreken ganske lenge etter alle de andre, men det bryr meg ikke. Jeg storkoser meg med sokkene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar